Logo

To jeden z elementów marki, a także identyfikacji wizualnej który budzi największe skojarzenia u konsumentów. Z tego powodu, bardzo ważne jest, aby był odpowiednio zaprojektowany i trafiał do tych, do których warto, aby trafił.

Etap tworzenia logo:

Pierwsza część tworzenia odbywa się na kartce papieru. Tutaj również zastanawiamy się nad grupą docelową, bo to dla tych ludzi logo ma być atrakcyjne. Trzeba dobrze wiedzieć, kto będzie na to patrzył. Z tego powodu za każdym razem robimy dogłębną analizę, na podstawie której wyciągamy wnioski na temat odbiorców.

Proste logo to dobre logo

Ta zasada przy projektowaniu sprawdza się w większości przypadków. Piękno tkwi w prostocie. Logo ma być czytelne, wyjątkowe, ma urzekać, ale nie przesadzać. Dobre logo to takie, które bez trudu jesteśmy w stanie zapamiętać. Logo powinno być ponadczasowe, musimy wyobrazić sobie jak za 10 lat będzie wyglądała nasza firma i czy obecne logo będzie z nią spójne.

Robimy to razem

Dlatego podczas tworzenia ważne jest, aby się konsultować. Przy każdym projekcie staramy się zbierać jak najwięcej opinii od klienta. Chodzi o to, aby efekt końcowy zadowalał odbiorców, klienta oraz nas samych. Z tego powodu podczas każdego zlecenia jesteśmy w stałym kontakcie z klientem.

Ostatecznie najważniejszy jest końcowy wyraz projektu i to czy logo spełnia założone oczekiwania. I o tym nigdy nie możemy zapominać.