3 powody, dla których warto odświeżyć swoją witrynę.

Jak myślicie, dlaczego wielkie marki osiągnęły gigantyczne sukcesy i rozpoznawalność na całym świecie? Dlatego, że zawsze były na bieżąco z otaczającym je światem, a ich wizerunek był zawsze aktualny i świeży. Trudno sobie wyobrazić premierę nowego iPhone’a wspieraną przez stronę Internetową rodem z lat 90-tych postawioną na technologii flash. Dlaczego więc tak wiele współczesnych przedsiębiorstw kompletnie nie dba o swój wygląd w Internecie? Warto zadbać o to, aby nasza wizytówka w sieci była zgodna z obecnymi standardami zarówno w kwestii wizualnej jak i technicznej.

1. Nowoczesna strona Internetowa to nowoczesna firma!

I to chyba nie dziwi nikogo. Fajnie wyglądająca strona WWW świadczy o tym, że przedsiębiorstwo jest świadome obecnych standardów i wymagań istnienia w sieci. Jest to dowód na to, że firma dba o swoich klientów, bo udostępnia im przyjazną i miłą dla oka witrynę. Nowoczesna strona to również informacja dla klienta, że dana działalność ma się dobrze i stale się rozwija. Wszystko to wzbudza zaufanie i podnosi naszą pozycje w oczach potencjalnych kupujących.

2. Witryna poprawna technologicznie ma większe szanse na lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Dobra optymalizacja strony to pierwszy krok do poprawienia naszej widoczności w wyszukiwarce. Składa się na to wiele czynników: semantyczny kod, przyjazne adresy URL, dobry content, technologie użyte do budowy strony i wiele innych. Szanująca się i świadoma firma dba o to, aby ich witryna była nowoczesna również pod tymi względami. Kolejnym aspektem jest również responsywność czyli dostosowywanie się strony do szerokości ekranów. Ogromna liczba klientów korzysta już praktycznie tylko z telefonów więc nie możemy pomijać tego faktu. Przekłada się to oczywiście na wymierne korzyści i sprawia, że grono naszych klientów stale się powiększa.

3. Zrób ze swojej strony centrum informacyjne dla klienta!

Dla wielu klientów ważne jest, aby mieć wszystko w jednym miejscu. Dobrym pomysłem jest stworzenie w pełni funkcjonalnej witryny dla swoich użytkowników. Chodzi tutaj o wszystko to, co ułatwia potencjalnym klientom życie i poprawia relacje z firmą. Dlaczego klient miałby szukać kontaktu do firmy, kopiować adres e-mail i pisać wiadomość, jeżeli może to zrobić szybko i przyjemnie za pośrednictwem formularza kontaktowego? No właśnie, odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna: spraw, aby Twoja witryna była użyteczna. W innym wypadku klient poszuka firmy, która mu to gwarantuje.